SNAPCONNECT brengt boodschap over voor supermarkt

Supermarkt PLUS Verheul komt graag in contact met ondernemers uit de regio. PLUS levert namelijk ook boodschappen aan bedrijven. SNAPCONNECT bedacht voor de supermarkt ‘Netwerk een lunch of borrel bij elkaar’ op een netwerkfestival.

Mensen verbinden met je organisatie of merk
Het doel was om mensen te verbinden en kennis te laten maken met PLUS. Dat hebben we gedaan door van iedere bezoeker een foto te maken met onze polaroidcamera. Deze foto ging in een op maat gemaakt fotoframe. Een andere bezoeker ontving vervolgens die foto met de boodschap om deze persoon te vinden.

Deze Snapconnect-methode stimuleert het netwerken. Bij het terugvinden van de eigen foto was er een beloning in de vorm van een goodiebag. Daarnaast was er kans op boodschappen voor een lunch of borrel op de zaak, die bezorgd worden met de barfiets van de supermarkt.

PLUS kreeg door onze netwerkmethode meer naamsbekendheid en nieuwe contacten. De bezoekers hadden boeiende gesprekken, een foto als aandenken en een aantal zelfs een boodschappenpakket.

Geheel in stijl
Voor een actie als deze moet alles perfect op elkaar aansluiten. De fotografen van SNAPCONNECT droegen daarom tijdens het netwerkfestival de groene gilets van PLUS. Daarnaast hebben we een ontwerp gemaakt voor een fotoframe inclusief logo en uitleg van de actie. Voor de stand is een ontwerp gemaakt voor de barfiets en een banner.

De kracht van reclame is opvallen. Met de actie die we samen met Snapconnect gehouden hebben is dat zeer zeker gelukt.

Adriaan Verheul

PLUS Verheul

Wilt u SNAPCONNECT ook voor uw event boeken?

4 + 15 =